دیدار هیئت رئیسه کانون انجمن های سراسری و اعضای هیات مدیره انجمن کارشناسان ماده ۲۷ تهران با مهندس خرم


دیدار  هیئت رئیسه کانون انجمن های سراسری و اعضای هیات مدیره انجمن کارشناسان ماده ۲۷ تهران با مهندس خرم

در دیدار هیئت رئیسه کانون انجمن های سراسری کارشناسان ماده ۲۷ با مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، گزارشی از فعالیتهای این انجمن در سطح کشور ارائه شد.

به گفته مهندس وثیق نیا عضو هیئت رئیسه کانون، این تشکل از سال گذشته با حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان  شکل گرفته و در حال حاضر با ۱۱ انجمن زیر مجموعه ، در سطح کشور فعالیت دارد.
وی در گزارش خود، از رئیس سازمان نظام مهندسی  ساختمان درخواست  کرد برای احیای جایگاه کارشناسان ماده ۲۷ اقدامات لازم صورت گیرد.
به گفته وثیق نیا با توجه به اهمیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، کارشناسان زیادی در سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها،  آموزش دیده و از صلاحیت برخوردار هستند که لازم است هیئت مدیره ها و شوراهای انتظامی استان ها  و دوایر دولتی توجه ویژه ای به اهمیت و جایگاه کارشناسان ماده ۲۷ مبذول نمایند و زمینه تعامل با کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز به گونه ای فراهم آید که هیچکدام به دیگری به چشم رقیب نگاه نکند.
اعضای هیئت مدیره انجمن کارشناسان ماده ۲۷ استان تهران نیز که در این جلسه حضور داشتند از رئیس سازمان برای ارتقای جایگاه قانونی کارشناسان درخواست کردند.
در این ملاقات،  مهندس خرم با تاکید بر اهمیت دقت در اعطای صلاحیت به کارشناسان ماده ۲۷ بارعایت کلیه شرایط، و نیز بازنگری در آیین نامه های مربوطه، خواستار برگزاری نشست های هم اندیشی کارشناسان شد. وی حمایت از فعالیت انجمن‌های کارشناسان ماده ۲۷ در سطح کشور را ضروری دانست.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات