برگزاری جلسه اضطراری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب منطقه ای قم

جلسه اضطراری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای قم روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۰۵ با حضور اعضاء در دفتر مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی مبنی بر احتمال سیلاب و آب گرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها؛ جلسه اضطراری کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای قم،روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۰۵ به منظور جمع بندی و ارایه راهکارها برگزار شد در این جلسه بر  اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه ها به عموم مردم و همچنین دستگاه های متولی خدمات رسان و درگیر در موضوع سیل به منظور اعلام هشدار و رعایت نکات ایمنی و پرهیز از تردد و اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها، سدها، بندها تاکید شد.

همچنین تعداد ۱۰ اکیپ سیار گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی و زیرزمینی از نقاط مهم حوزه عملکرد شرکت به ویژه نقاط کنترل در رودخانه های قمرود، قره چای، مسیله، زواریان، وشنوه، صرم و خورآباد، فردو و دره باغ، سلمان، دستجرد، طغرود و ... بازدید و مطابق نظامنامه سیلاب وزارت نیرو نسبت به ثبت آمار و اطلاعات و مستندسازی سیلاب اقدام خواهند نمود. و به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه، اطلاع رسانی و هشداردهی لازم به ویژه در مناطق روستایی محدوده سیل نیز صورت گیرد و نسبت به اعلام هشدار  آماده باش و آگاهی رسانی دستگاه های متولی خدمات رسان شهری و روستایی برای جمع آوری سازه های موقت داخل بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها، احداث دیوار بتنی پیش ساخته و گونی های شنی در نقاط بحرانی جهت کنترل و جلوگیری از خروج سیلاب احتمالی، تخلیه پارکینگ طبقاتی، بازگشایی پل های دسترسی و ارتباطی، قطع برق تاسیسات موجود در مسیرهای سیلاب احتمالی اقدام گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قم

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قم

    شركت آب منطقه‌ای قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات