تشکیل جلسه هیئت امنای صندوق مشترک با حضور اعضای جدید

تشکیل جلسه هیئت امنای صندوق مشترک با حضور اعضای جدید



تشکیل جلسه هیئت امنای صندوق مشترک با حضور اعضای جدید

در هشتمین جلسه هیات امنای صندوق مشترک سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها که روز پنجم اسفند در محل دفتر صندوق برگزار شد، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و رئیس هیئت امنای صندوق مشترک و نیز  آقایان مهندسین سعیدیان و صنوبر روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های تهران و البرز به عنوان اعضای هیات امنا و مهندس وثیق نیا نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به عنوان بازرس و مهندس اسماعیلیان مدیر عامل صندوق حضور داشتند.

در این جلسه، مدیرعامل صندوق در گزارش خود از اقدامات انجام شده و  برنامه‌های آینده صندوق،  از آماده بهره‌برداری بودن تعدادی از پروژه های در دست انجام خبرداد .
در ادامه بازرس صندوق در تشریح ظرفیت‌های مالی موجود گفت: تاکنون به این ظرفیت ها توجه لازم صورت نگرفته و لازم است  در انتخاب وتصدی پروژه ها هرچه بیشتر دقت شود.
در این جلسه پس از بیان توضیحات سایر اعضای هیئت امنا، مهندس خرم درباره ضرورت  اصلاح  آیین نامه فعلی  صندوق سخن گفت و اضافه کرد که لازم بود قبل از طرح موضوع در هیات  عمومی سازمان و تصویب نظام نامه مربوطه ، توجه لازم به ظرفیت‌های این صندوق صورت می گرفت.
وی خواستار اصلاح هرچه سریعتر  نظام‌نامه فعلی صندوق و تعیین ظرفیت‌های آن برای ارائه به اجلاس آتی هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان شد‌.
در زمینه ماهیت پروژه های در دست اجرای صندوق مشترک نیز، مهندس خرم انطباق این پروژه ها با برنامه های پیش روی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان را مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان نتایج ملاقات با هیئت مدیره های سازمان های نظام مهندسی ساختمان در سفرهای اخیر استانی خود، سهام دار شدن کلیه سازمان‌ها و اعضای آنها در این صندوق را از اولویت‌های کاری دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، رفاهی و سرمایه ای توسط صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها، تحرک و پویایی اقتصادی و ارزش افزوده مناسب برای سهامداران، ایجاد شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات