در چهل و سومین جلسه شورای شهر زرند مطرح شد....

در چهل و سومین جلسه شورای شهر زرند مطرح شد....

چهل و سومین جلسه شورا با دعوت از مهندس محمد رضا مهدلو شهردار،مهندس نوذری معاون فنی و شهرسازی ،رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری تشکیل و در خصوص وضعیت کشتارگاه و اقدامات انجام شده در سطح شهر با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و استقبال از بهار بحث و تبادل نظر شد .

رضا یزدانپناه در این نشست به اقدامات انجام شده حوزه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: در طی یک ماه گذشته شاهد پاکسازی چهار ورودی شهر ، لایه روبی جوبها و پاکسازی مواد زائد جوب های خیابان های سطح شهر به طول ۷۰ کیلومتر،آغاز رنگ آمیزی جداول سطح شهر بوده ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند به کمبود نیروهای تنظیف در سطح شهر اشاره کرد و گفت:با تعداد نیروهای این شهرداری باید بیش از 600کوچه و معبر اصلی و فرعی در سطح شهر تنظیف شود .

وی به وضعیت کشتارگاه دام اشاره و به قدیمی بودن ساختمان و مناسب نبودن این سازه اشاره کرد و اظهار داشت : امکانات و تجهیزات بسیار زیادی در کشتارگاه تهیه و نصب گردیده و این مجموعه تقریباً مکانیزه شده است ولی به جرات میتوان گفت ساختمان سازه مناسبی ندارد .

وی تنها راه اصلاح و برطرف کردن آلایندگی کشتارگاه را ساخت تصفیه خانه دانست و گفت:برای اجرای این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم .

ایرج رحمانی نیز در ادامه ساخت تصفیه خانه کشتارگاه را لازم و ضروری دانست و از شهردار خواست که در بودجه سال آینده شهرداری این پروژه دیده شود و جزو پروژه های لازم الاجرای شهرداری قرار گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات