آماده باش کامل شهرداری اراک برای مدیریت بارش های پیش رو

آماده باش کامل شهرداری اراک برای مدیریت بارش های پیش رو




با توجه به اعلام آماده باش در خصوص بارش برف و باران طی روز‌های آینده، تمام مناطق شهرداری اراک برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی در آماده باش هستند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محمد عسگری از آماده باش نیروها و تجهیزات خدمات شهری شهرداری به دنبال بارش های پیش رو در شهر اراک خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام گزارشات هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف(مناطق کوهستانی) د‌ر روزهای آینده، نیروها و امکانات شهرداری در حالت آماده باش به سر می برند.

وی در ادامه افزود: در این راستا مقرر شده کلیه مناطق نسبت به تخلیه رودخانه از ماشین آلات اقدام نمایند و معاونین اجرایی مناطق نیز نسبت به بازدید کانال های هدایت آب های سطحی اقدام نمایند.

عسگری گفت: تجهیز کارگران خدمات شهری به چکمه، دستکش، بادگیر، تهیه بادگیر و چکمه برای نیروهای امانی و آمادگی سازمان آتش نشانی با تجهیزاتی همچون کف کش ها و سایر موارد از دیگر اقدامات شهرداری جهت مدیریت بارش های پیش رو می باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک از شهروندان خواست ضمن رعایت موارد ایمنی، به ویژه رعایت حریم رودخانه ها، همکاری لازم را با خدمتگزاران مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات