جلسه هماهنگی شرکت‌های توزیع استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام در شرکت برق منطقه‌ای غرب

جلسه هماهنگی شرکت‌های توزیع استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام در شرکت برق منطقه‌ای غرب

جلسه هماهنگی شرکت‌های توزیع استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام و شرکت برق منطقه‌ای غرب برای گذر از پیک بار سال 1399 با حضور مهندس حیدری‌تفرشی مشاور مدیرعامل شرکت توانیر در امور مجلس و مدیران عامل این شرکت‌ها در محل سالن کنفرانس تالار برق غرب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، در ابتدای این جلسه مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت ضمن ارائه گزارشی، گفت: در سال جاری با مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی با شرکت‌های توزیع در سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام توانستیم علیرغم افزایش صادرات انرژی برق به کشور عراق، برنامه 098 را محقق و و بدون اعمال خاموشی به مشترکین از پیک بار سال 98 عبور نماییم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با اشاره به عدم اعمال خاموشی به شبکه در سال جاری خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای غرب وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم و کنترل و پایش پروژه‌های پیک تعیین شده و ابلاغی از شرکت توانیر، بتوانیم بدون هیچ مشکلی نیز از پیک بار سال 1399 عبور کنیم.

در ادامه مهندس اکیا معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای غرب نیز گزارش مفصلی از روند فعالیت‌های برق غرب ارائه داد و به تشریح پیشنهادات این شرکت در راستای تهاتر پروژه‌ها، تأمین برق متقاضیان، پروژه‌های تأمین مالی فروشنده، میزان مطالبات پیمانکاران، پروژه‌های پیشنهادی صادرات برق و پیش‌بینی بار سال آینده با احتساب صادرات برق به کشور همسایه پرداخت.

سپس مهندس حیدری‌تفرشی مشاور مدیرعامل شرکت توانیر در امور مجلس ضمن تشکر از تعامل و همکاری دوسویه شرکت برق منطقه‌ای غرب و شرکت‌های توزیع در سه استان کرمانشاه،کردستان و ایلام گفت: حضور پویای مدیریت ارشد صنعت برق غرب به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده در مرکز استان‌های تحت پوشش موجب تقویت و تعامل بیشتر شده است که جای قدردانی دارد.

وی 900 کیلومتر مرز مشترک برق منطقه‌ای غرب با کشور عراق و امکان صادرات برق به کشور همسایه را ظرفیت خوبی برای منطقه دانست و افزود: با استفاده از این ظرفیت می‌توان پروژه های مهمی برای پایداری بیشتر شبکه و ایجاد زیرساخت‌های مهم توسعه‌ای در غرب کشور تعریف نمود.

مهندس تفرشی در ادامه ابراز داشت: لازم است در بخش انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، فعالیت‌های بیشتری برای افزایش سهم تولید در منطقه غرب کشور داشته باشیم.

ایشان افزودند: ضرورت دارد با صنایع و ذینفعان و مشترکین خود تعامل دوسویه، منظم و مستمر داشته باشیم و این تعامل را به زمان پیک بار محدود نکنیم.

مهندس تفرشی در پایان خاطرنشان ساخت: افزایش صادرات برق مسئله بسیار مهمی است که باید به‌صورت جدی آن را پیگیری کنیم و برای تقویت آن، تعاملات فرا استانی و فرامنطقه‌ای داشته باشیم چرا که صادرات نقش بسیار مهمی در توسعه و تبادلات انرژی دارد.

گفتنی است در ادامه هریک از مدیران عامل شرکت‌های توزیع استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات