میادین میوه و تره بار شهرداری ساری به استقبال بهار می روند

میادین میوه و تره بار شهرداری ساری به استقبال بهار می روند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، « مجید مزنگی » با اشاره به همکاری خوب و تعامل سازنده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری با دستگاه‌های دست اندرکار، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان، امسال نیز محصولات تنظیم بازار در میادین و بازارهای میوه و تره بار با قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر هماهنگی‌ کامل در بین مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره بار برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان در ایام نوروز، افزود: برای اجرای طرح استقبال از نوروز و ارائه تسهیلات ویژه، دستورات لازم صادر شده و آماده سازی میادین و بازارهای میوه و تره بار به این منظور به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری بر نقش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ساری در تعدیل قیمت‌ محصولات، تاکیدکرد و گفت: در آستانه نوروز و روزهای پایانی سال با مشارکت دستگاه‌های مربوطه با همکاری شهرداری‌های مناطق سه گانه ؛ «سیب و پرتقال» در کانکس‌های مستقر در این مناطق با قیمتی نازل‌تر عرضه می‌شود تا به اقتصاد خانوده‌ها حمایت بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: استقرار کانکس‌های عرضه میوه ضمن کاهش سفرهای درون شهری بطور مستمر از سوی این سازمان نظارت می‌شود.

مزنگی با با تاکید بر لزوم ایجاد فضای امیدبخش و شاد به مناسبت نوروز، گفت: امیدواریم با تبدیل میادین و بازارهای میوه و تره بار به محیط‌هایی پرنشاط و مفرح در استقبال از سال نو در کنار اجرای مجموعه‌ای از طرح‌ها، امکانی را فراهم کنیم تا شهروندان در روزهای پایانی سال، علاوه بر تهیه مایحتاج مورد نیاز خود از میادین و بازارها، لحظات خوشایندی را در این مراکز تجربه کنند.

وی ادامه داد: این سازمان در نظر دارد برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشترمسافران نوروزی، بازارهای تحت مدیریتش را در قالب بروشور در چادرهایی که در ورودی شهر ساری برپا می‌شود؛ معرفی کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری تصریح کرد: به غیر از نخستین روز سال نو که بازار به صورت نیمه وقت باز است در روزهای دیگر محصولات این بازارها بصورت تمام وقت به مشتریان عرضه می‌شود.

وی افزود: شهروندان و مسافران می‌توانند اقلام مورد نیاز خود و خرید روزانه خود را بازارهای روز شریف العلما واقع در خیابان امیر مازندرانی از ساعت  6/30 تا 22، بازار شهید بهشتی واقع در ابتدای بلوار کشاورز از ساعت 6/30 تا 23/30 و بازار ملامجدالدین واقع در خیابان ملامجدالدین از ساعت 8 تا 24  انجام دهند.

مزنگی تاکید کرد: فروشندگان بازارهای مربوطه به دلیل رعایت بهداشت ، حفظ ایمنی و سلامت اجازه طبخ غذا را در مغازه‌های خود ندارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات