ضدعفونی مراکز عمومی شهر اراک به صورت جدی انجام می شود

ضدعفونی مراکز عمومی شهر اراک به صورت جدی انجام می شود


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی در بازدید شبانه از سازمان اتوبوسرانی و مراحل ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی و پارک‌های سطح شهر همراه با اعضای شورای اسلامی شهر اراک گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک جهت استفاده کارگران خدمات شهری، کارگران فضای سبز و کارمندان شهرداری که روزانه با مردم در ارتباط هستند تهیه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار جفت دستکش برای استفاده کارگران زیرمجموعه های شهرداری و در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا ویروس خریداری شده، خاطر نشان کرد: ۴ عدد دستگاه سمپاش جهت ضد عفونی کردن مراکز عمومی، تاکسی ها، اتوبوس ها و ساختمان های شهرداری خریداری و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

مهندس شفیعی تاکید کرد: ۲۳۴۰ دستکش لاستیکی، ۱۳ عددآبپاش دستی، ۵۷۰۰ لیترآب ژاول ، هشت دست لباس ضد اسید و مخزن ۵۰۰۰ لیتری برای بحث حمل کلر توسط شهرداری اراک تهیه شده است.

وی در پایان با اشاره اینکه فعالیت های شهرداری جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صورت جدی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: هشت عدد ماسک شیمیایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیون تومان در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای شهر اراک خریداری شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات