۹۰ طرح آموزشی پیشگیری از...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اجرای ۹۰ طرح آموزشی اطلاع رسانی مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در فضاسازی شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس ملازینلی در حاشیه نشست هماهنگی تبلیغات و آموزش کرونا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ضرورت توجه به آموزش همگانی در رابطه با پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر پیشگیری از این ویروس با رعایت موارد بهداشتی، لازم است آموزش‌های همگانی در ارتباط با این موارد انجام شود.

وی بر اهتمام سازمان فرهنگی شهرداری یزد بر آموزش همگانی افراد در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این سازمان، توجه به آموزش همگانی در راستای افزایش سطح فرهنگ و سلامت جامعه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: در این راستا و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در یزد این سازمان اقدام به نصب بنرهایی با محتوای آموزشی در سطح شهر کرده است.

ملازینلی گفت: بیش از ۹۰ طرح در فضاسازی شهری، بیلبورد و استندهای سطح شهر یزد از سوی واحد تبلیغات فرهنگی و فضاسازی شهری اجرا شده است.

وی در خصوص موضوع این طرح‌ها، گفت: راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا، نحوه شستشوی صحیح دست‌ها، راه‌های حفاظت از ابتلاء به ویروس کرونا، علائم بیماری و نحوه معاشرت صحیح برای پیشگیری از این بیماری، موضوعاتی است که در این طرح‌ها استفاده شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه اجرای این اقدام نقش مهمی در افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی مردم نسبت به بیماری کرونا ایفا می‌کند، عنوان کرد: تلاش شده این طرح‌ها در نقاط مختلف شهر و پر رفت و آمد و برای آگاهی عموم مردم اجرا و نصب شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات