محورهای اصلی بازار تبریز از دوم فروردین آماده استقبال از گردشگران نوروزی

محورهای اصلی بازار تبریز از دوم فروردین آماده استقبال از گردشگران نوروزی

به گزارش شهریار، علی مدبر در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: عملیات سنگفرش بیش از ۶۰ درصد مسیرهای اصلی بازار تبریز توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز به اتمام رسیده است.

مدبر ادامه داد: با هماهنگی های انجام یافته بین این منطقه و سازمان گردشگری شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری احیا و راه اندازی تورهای بازارگردی در منطقه تاریخی و فرهنگی تبریز در نوروز ۹۹ مورد تاکید است.

او با بیان اینکه باید از پتانسیل‌های بازار تبریز برندسازی کنیم، افزود: درصدد هستیم با پیگیری این موارد، این برنامه ریزی‌ها سال آتی رخ داده و نتیجه بخش باشد.

شهردار منطقه ۸ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسیرهای گردشگری در این منطقه تصریح کرد: بافت های تاریخی و محورها و مسیرهایی که شامل موزه ها و خانه های تاریخی در این منطقه قرار دارند و نخستین گذر فرهنگی با اقتباس از پیاده راه تربیت در یزد احداث شده است.

مدبر افزود: گذر فرهنگی از طرح‌های وزارت فرهنگ و ارشاد بود که با توجه به پتانسیل‌های گسترده تبریزدر اینجا تبدیل به پهنه شده است. این پهنه فرهنگی شامل مقابل خانه استاد شهریار، کوچه پستخانه، خیابان پاساژ، میار میار، میدان ساعت و... است.

او در پایان یادآور شد: با توجه به آغاز طرح استقبال از بهار، مجوز حفاری از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در هیچ نقطه ای از تبریز صادر نمی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات