ناگفته‌های مقام‌دولتی از صنعتی‌سازی مسکن

ناگفته‌های مقام‌دولتی از صنعتی‌سازی مسکن

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت مپسا – وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع- با اعلام اینکه این شرکت به عنوان یک شرکت دولتی برای اولین بار در کشور وارد عرصه صنعتی‌سازی مسکن شد و با تعریف دو پروژه پایلوت ۱۱۰۰ و ۵۴۰۰ واحدی در پرند، از شرکت‌های بخش خصوصی حمایت کرد تا این روش ساخت‌وساز شکل بگیرد، گفت: وظیفه مپسا پیمانکاری نبوده و نیست، بلکه این شرکت فقط از پیمانکاران حمایت می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید حسن قلعه‌نویی افزود: آنچه که تحت عنوان صنعتی سازی در پرند رخ داد، ماحصل تلاش شرکت‌های بخش خصوصی بود و انگیزه این کار نیز توانمندسازی و پیشرفت آنها بوده است. از این رو نباید تاخیر برخی از این شرکت‌ها که تاکنون تجربه چنین پروژه‌هایی را هم نداشته‌اند، به پای تمامی این شرکت‌ها یا مپسا گذاشت.

به گزارش بنانیوز به نقل از دنیای اقتصاد، مدیر عامل مپسا درخصوص آینده صنعتی‌سازی مسکن نیز گفت: شرکت مپسا به عنوان مجری صنعتی‌سازی تاکنون در همکاری و هماهنگی نزدیک با وزیر مسکن بوده و ادامه فعالیت شرکت مپسا در پروژه‌های مسکن‌مهر نیز بستگی به تصمیم آنها دارد و درصورتی که پروژه‌های جدید تعریف شود، مپسا باز هم از بخش‌ خصوصی و پیمانکاران حمایت خواهد کرد.

 

 

    نظرات