دغدغه شورای شهر کاهش تصادفات و سوانح با اجرای پروژه های ترافیکی بوده  ...

دغدغه شورای شهر کاهش تصادفات و سوانح با اجرای پروژه های ترافیکی بوده ...

دغدغه شورای شهر کاهش تصادفات و سوانح با اجرای پروژه های ترافیکی بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این که تصادفات و سوانح مختلف در منطقه ابوطالب یکی از دغدغه‌های ما از نخستین روزهای فعالیت شورای پنجم بود، گفت: به همین دلیل اجرای پروژه دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری امروز درحاشیه بازدید و بازگشایی دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب که با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهرمشهد انجام شد، افزود: خوشبختانه اکنون پس از ۱۹۰ روز تلاش شبانه‌روزی شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.
وی اضافه کرد: بهره ‌برداری از پروژه‌هایی از جمله چپگرد شهید ناصری و دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب در فضای کنونی، بسیار امیدآفرین است.
حیدری با اشاره به استفاده از تیرهای قوسی در احداث این دوربرگردان برای اولین بار درکشورادامه داد: اقدامات مهندسی انجام شده در ساخت این دوربرگردان بی‌نظیر و بسیار ارزشمند است و در این خصوص از دست اندرکاران اجرای پروژه تشکر می کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به شرایط و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، از برگزاری مراسم افتتاح و بهره‌برداری رسمی اجتناب کردیم اما با این حال برای خدا قوت و قدرشناسی از زحمات تمامی افرادی که در این پروژه زحمت کشیده اند درمحل حضور پیدا کردیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات