سرعت بالای اجرا، کمترین انسداد مسیر و کیفیت فنی  ...

سرعت بالای اجرا، کمترین انسداد مسیر و کیفیت فنی ...

سرعت بالای اجرا، کمترین انسداد مسیر و کیفیت فنی بالا، ویژگی‌های بارز دوربرگردان ابوطالب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی، صبح امروز و در بازدید از بازگشایی دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، رئیس پلیس راهور استان، شهردار و مدیران شهری انجام شد، اظهارکرد: پیش از اجرای این پروژه شاهد تصادفات و تلفات مالی و جانی متعددی بودیم و به همین منظور ساخت این دوربرگردان در برنامه شهرداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب دیگر تلفات انسانی نخواهیم داشت و از سوی دیگر، دسترسی شمال-جنوب و گردش به چپ نیز تسهیل می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب، اولین پل قوسی بتنی شرق کشور است، افزود: این پروژه به لحاظ فنی و کیفی پیچیپدگی‌های خاص خود را دارد که به بهترین شکل اجرایی شده و بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد، سرعت عمل اجرای دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب را دیگر وجه مثبت این پروژه دانست و گفت: این پروژه ظرف مدت 6 ماه ساخته و تکمیل شد که نکته قابل توجهی است.

نوروزی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که در زمان ساخت دوربرگردان مسیر در کمترین زمان ممکن بسته بود و کمترین مزاحمت برای شهروندان پیش آمد.

وی در پایان از تمامی عوامل دخیل در اجرای پروژه و پلیس راهور تشکر کرد و گفت: امیدواریم بهره‌برداری و افتتاح این پروژه برای همه مردم مشهد و زائران بارگاه منور رضوی مایه خیر و برکت باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات