آموزش مجازی و برگزاری مسابقه های الکترونیکی طرح گسترش سواد آبی

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت:با توجه به تعطیلی های مدارس به دلیل شیوع بیماری های واگیر، ادامه برنامه آموزشی و مسابقه های طرح گسترش سواد آبی در خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از ابتدای سال تحصیلی جاری، با راه اندازی پایگاه جامعه سازگاری با کم آبی، بستر آموزش های الکترونیکی را فراهم کرده است لذا با توجه به ضرورت پیش آمده در تعطیلی مدارس، از این بستر نرم افزاری برای ادامه برنامه آموزشی و اجرای مسابقه های طرح نجات آب استفاده می کند.

جم عنوان کرد: اقلام کمک آموزشی طرح گسترش سواد آبی در پایگاه جامع اینترنتی سازگاری با کم آبی به نشانی wsakhr.ir بارگذاری شده و کلیه معلمان و دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم استان خراسان رضوی طبق اطلاعاتی که در بخشنامه صادر شده از طرف اداره کل آموزش و پرورش درج شده است می توانند با مراجعه به این وب سایت فایل های آموزشی را در قالب پوستر، بروشور، کتابچه و کلیپ آموزشی به صورت الکترونیکی مشاهده نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: در سال تحصیلی جاری مسابقه های طرح گسترش سواد آبی در استان خراسان رضوی به صورت متمرکز در دو رشته مجازی و تجسمی شامل کتابخوانی و دست سازه های نجات آب برگزار می شود. بخش دست سازه ها با دایر شدن مجدد مدارس توسط مربیان طرح نجات آب در مدارس اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات