ضدعفونی و شستشوی ماشین آلات حمل زباله در منطقه ۷

ضدعفونی و شستشوی ماشین آلات حمل زباله در منطقه ۷

به گزارش شهریار، یعقوب غیور در تشریح این خبر گفت: از هفته گذشته با شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور، معاونت شهرداری منطقه ۷ همگام با دیگر مناطق شهرداری تبریز به صورت روزانه و مستمر اقدام به گندزدایی و ضدعفونی تمام اماکن عمومی و تجهیزات خدماتی می کند.

او ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی طی چند مرحله که شامل ضدعفونی ساختمان‌های اداری شهرداری، بوستان‌ها و فرهنگسراها، اتوبوس‌ها و پل ها، باکس ها و زیرباکس‌های زباله صورت گرفته که در ادامه ماشین آلات حمل زباله نیز در این راستا با  محلول ضدعفونی کننده و شوینده پتاسیم پراکسی منو سولفات گندزدایی شدند.

غیور یادآور شد: برای ضدعفونی تجهیزات خدمات شهری از محلول ضدعفونی کننده و شوینده پتاسیم پراکسی منو سولفات که موثرترین گندزدا بر ۱۸ خانواده ویروسی بوده، استفاده می‌شود و عملیات ضدعفونی به صورت روزانه انجام می شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه همچنین بر اهمیت سلامت پاکبانان عزیز در این برهه زمانی تاکید کرد و گفت: پاکبانان عزیز ضروری است استفاده از ملزومات بهداشتی اعم از ماسک و دستکش را جدی گرفته و در حین کار و گندزدایی از آنها استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات