با تلاش آتش نشانان معابر شهر قزوین ضدعفونی شد

با تلاش آتش نشانان معابر شهر قزوین ضدعفونی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، منتظری با بیان اینکه برای این منظور، ماشین آلات و تجهیزات ایستگاه های هشت گانه مورد استفاده قرار گرفت، گفت: این اقدام شب گذشته در خیابان های خیام، امام خمینی (ره)، مولوی و بازار بزرگ قزوین اجرا شد .

وی ادامه داد: با توجه به سیاست ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین، تا از بین رفتن ویروس کرونا پاکسازی و ضدعفونی کردن شهر در دستور کار است.

منتظری با بیان اینکه به سبب شیوع ویروس کرونا تمام شهرستان‌ها برای ما دارای اهمیت و اولویت هستند، گفت: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی براساس برنامه ریزی، در همه شهر‌ها انجام می‌شود .

وی با اشاره به تلاش مسئولان ملی و استانی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تصریح کرد: آتش نشانان شهر قزوین در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند .

منتظری با اعلام اینکه این ضد عفونی و پاکسازی با هماهنگی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و هیچ خطری برای سلامتی شهروندان ندارد، از مردم خواست هنگام ضدعفونی و پاکسازی از تردد در شهر خودداری کنند و خود را در معرض خطر این ویروس قرار ندهند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات