آغاز عملیات جدول گذاری بولوار شهید آیت الله صدوقی

رفیوژ وسط خیابان باقدرت غربی زیباسازی می شود/آغاز عملیات جدول گذاری بولوار شهید آیت الله صدوقی /لکه گیری جداول سطح منطقه سه در دستور کار

شهردار منطقه سه گفت : به همت و تلاش معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی این منطقه ،رفیوژ وسط خیابان باقدرت غربی در حال زیباسازی و عملیات جدول گذاری بولوار شهید آیت الله صدوقی نیز در حال انجام است.

به گزارش کرمان آنلاین،مهندس رامین امیرمداح گفت: در راستای زیباسازی منظر شهری عملیات بهسازی و زیباسازی رفیوژوسط  خیابان باقدرت غربی از هفته گذشته آغاز شده است و تاپایان هفته جاری به اتمام می رسد.

وی طول این رفیوژ را حدود 1000 متر اعلام کرد و گفت: این رفیوژ از میدان رسالت تا تقاطع باقدرت با فرش موزاییک و فلاورباکس (فضای کاشت گل و گیاه ) بهسازی و زیباسازی می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به آغاز عملیات جدول گذاری بولوار شهید آیت الله صدوقی اشاره کرد و اظهارداشت: این عملیات از چهارراه فیروزه آغاز و تا تقاطع آزادی ادامه دارد.

شهردار منطقه سه  طول مسیر این طرح را 1200 متر اعلام کرد و افزود :این عملیات تا اواخر اسفندماه امسال به پایان می رسد.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه سه ،گفت : با توجه به حجم کار پایان سال و پروژه های آماده افتتاح منطقه سه برای سال جدید ،همکاران این معاونت بصورت شبانه روزی در حال انجام فعالیت هستند که جا دارد از زحمات آنها قدردانی شود.

وی اجرای 350 متر طول اجرای عملیات جدول سنگی دور میدان رسالت و اجرای عملیات فرش موزاییک رفیوژوسط ابوذر جنوبی را از دیگر اقدامات در حال انجام توسط این معاونت در منطقه سه برشمرد و افزود: همزمان با انجام اقدامات یاد شده ،عملیات لکه گیری آسفالت کوچه ها ،جدول گذاری ،آسفالت ، زیرسازی و ساخت و ساز درپارک های  در حال احداث خبرنگار ،ریحان ،بانوان و شهریار نیز توسط این معاونت در حال انجام است.

رامین امیرمداح یاداور شد : عملیات لکه گیری جداول سطح منطقه نیز ظرف چند روز آینده آغاز می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات