تلاش شهرداری یزد برای خرید دستگاه تست کرونا / پارک‌ها و حمل و نقل عمومی یزد روزانه ضد عفونی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تلاش شهرداری یزد برای خرید دستگاه تست کرونا، گفت: پارک‌ها و حمل و نقل عمومی یزد روزانه ضد عفونی می‌شود.
حمیدرضا قمی شنبه دهم اسفندماه در نشست خبری اظهار داشت: از 5 دستگاه تست بیماری کرونا در کشور، مقرر شد یک مورد توسط شهرداری یزد خریداری شود.
وی از برگزاری دوره‌های آموزشی در فرهنگ سرای خانواده و تولید کلیپ های آموزشی خبر داد گفت: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های حمل و نقل عمومی شهر یزد به صورت شبانه‌روز در حال ضد عفونی هستند.
سخنگوی شورای شهر یزد تصریح کرد: وسایل بازی در پارک‌ها هم روزانه ضد عفونی می‌شوند و کارکنان شهرداری و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی آموزش‌های لازم را دیده و می‌بینند.
قمی به پیگیری طرح کنترل مبادی ورودی شهر یزد خبر داد و تصریح کرد: الان به صورت غیررسمی این کار در ترمینال در حال انجام است و با توجه به اینکه یزد یک شهر گرم است می‌تواند مورد استقبال دیگر هموطنان قرار گیرد که بحث کنترل برای پیشگیری بیماری اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد تصریح کرد: تمام اقدامات لازم صورت گرفته که بتوانیم زمینه پیشگیری همه جانبه از شیوع بیماری کرونا در استان یزد فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات