تداوم عملیات طرح استقبال از بهار با شستشوی پل های عابر پیاده و لایروبی آبروها

تداوم عملیات طرح استقبال از بهار با شستشوی پل های عابر پیاده و لایروبی آبروها

به گزارش شهریار، از سوی نواحی سه گانه معاونت خدمات شهری منطقه۲، در این عملیات پل های عابرگذر شستشو و ضدعفونی شد و آبرو و جوی های عرضی جاده ائل گلی مورد لایروبی و پاکسازی قرار گرفت و همچنین عملیات رفت و روب اساسی و تنظیف کلی در چندین مسیر اصلی و فرعی شهرک یاغچیان و ائل گلی به انجام رسید.

بنابه این گزارش، بعلت تردد روزانه اکثر شهروندان از طریق پل های عابر پیاده، عابرگذرهای مسیر آبرسان، میدان شهید منتظری و مقابل پارک طوبی در تداوم "طرح استقبال از بهار" علاوه بر شستشو و پاکسازی با استفاده از محلول های از بین برنده ویروس کرونا، ضدعفونی شد و باکس های زباله محلات ۱۳ آبان، پاستور و خیابان امام نیز مورد پاکسازی قرار گرفت.

در عملیاتی مشابه همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل بارش های بهاره، به منظور جلوگیری از سرریز آب های سطحی به معابر، عملیات لایروبی آبروها و جوی های عرضی فلکه خیام و گلشهر جاده ائل گلی به انجام رسید.

ادامه عملیات "طرح استقبال از بهار" از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز با انجام رفت و روب اساسی و تنظیف کلی در مسیرهای اصلی و فرعی شهرک یاغچیان و بلوار بهشت و فردوس ائل گلی، اجرائی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات