تخفیف 20 درصدی تا 28 اسفند تمدید شد/ برنامه های  ...

تخفیف 20 درصدی تا 28 اسفند تمدید شد/ برنامه های ...

تخفیف 20 درصدی تا 28 اسفند تمدید شد/ برنامه های فرهنگی اجتماعی نوروز 99 لغو شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی با اشاره به جلسه کاری رسمی فوق‌العاده امروز اعضای شورای شهر، اظهارکرد: براساس مصوبه گذشته شورا، از 12 بهمن‌ماه تا 15 اسفند، 20 درصد تخفیف در پرداختی‌های شهروندان لحاظ شده بود ولی با توجه به موضوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات و نگرانی های شهروندان و متقابلا بررسی و رفع دغدغه و نگرانی حوزه درآمدی شهرداری برای اداره شهر مشهد، این مصوبه اصلاح شد.

گندمی افزود: براساس این اصلاحیه، تخفیف 20 درصدی تا 28 اسفندماه تمدید شد و شهروندان می‌توانند با خیال آسوده به شهرداری مراجعه کرده و فیش خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان و مودیان محترم باید توجه داشته باشند که این فیش‌ها تا 10 روز کاری پس از صدور، اعتبار دارند و پس از گذشت این مدت، امکان استفاده از تخفیف 20 درصدی برای آنها وجود ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه در مصوبه گذشته تخفیفی نیز برای فروردین درنظر گرفته نشده بود، گفت: براساس تصمیم امروز اعضای شورای شهر، پرداختی‌های فروردین نیز شامل 18درصد تخفیف خواهد شد و در اول اردیبهشت ماه به روال سابق خود، همان 16 درصد تخفیف، برمی‌گردد.

گندمی در ادامه به مصوبه شورای شهر برای تخصیص 5 میلیاردتومان اعتبار کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره کرد و تصریح کرد: این مبلغ برای تعمیر و تجهیز 20 دستگاه آمبولانس و همچنین خرید اقلام بهداشتی مثل ماسک، دستکش و ... ویژه بیمارستان‌ها و کادرهای پزشکی و درمانی درگیر با کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد نیز با تاکیدات شورای شهر اقدامات خوبی به منظور ضدعفونی کردن ناوگان حمل‌ونقل عمومی و فضاهای عمومی شهر، ارائه خدمات بهداشتی و ... انجام داده است، گفت: تمامی اجتماعات و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی پیش‌بینی شده در فروردین‌ماه و آغاز بهار 99 لغو شده ولی شهر برای استقبال از بهار آماده می‌شود.

گندمی افزود: در خصوص سازمان‌ها و مجموعه های زیرمجموعه شهرداری همچون مدیریت پسماند، سازمان میادین، سازمان پارک‌ها و کلیه‌ نیروهای حوزه خدمات شهری و ... نیز به شهرداری مشهد تاکید شد از محل اعتبار مصوب 10 میلیاردتومانی، تجهیزات بهداشتی لازم برای نیروهای این بخش‌ها تهیه شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات