طرح ضدعفونی خیابان‌های شیراز آغاز شد

طرح ضدعفونی خیابان‌های شیراز آغاز شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور گفت: مرحله نخست اجرای این طرح از حدفاصل میدان نمازی تا میدان ولی‌عصر به عنوان یکی از مراکز پرتردد شهری بود و در شب‌های آینده نیز در خیابان‌های دیگر اصلی و فرعی شیراز ادامه می‌یابد.
وی افزود: در این طرح حدود ۲۵۰ نفر از نیروهای شهرداری از جمله سازمان بازیافت، آتش‌نشانی و سایر بخش‌های حضور دارند و مواد بهداشتی تعریف شده که بر اساس استانداردهای بهداشت است نسبت به ضدعفونی خیابان‌های شهر به ویژه اطراف بیمارستان‌ها، مبلمان شهری و سایر تاسیساتی که امکان رشد ویروس در آن وجود دارند اقدام می‌کنند.
شهردار شیراز با قدردانی از همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و نیروهای پرتلاش شهرداری و همچنین تعامل نزدیک علوم پزشکی در اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری خاطرنشان کرد:پیام ما به مردم این است اطمینان داشته باشید نمایندگان شما در شورای شهر و خدمتگزارانتان در شهرداری شیراز مراقب شما بوده و نسبت به سلامت تک تک شهروندان احساس مسئولیت دارند.
اسکندرپور خاطرنشان کرد: درخواست ما از رسانه‌ها این است که این روزها پیام مثبت و حس امید را به مردم انتقال دهند و باید همه با هم تلاش کنیم تا براین ترسی که برای مردم ایجاد شده غلبه کرد.
وی  افزود: رسانه‌ها باید کسانی که در فضای مجازی سعی می‌کنند با شایعه امید مردم را متزلزل کرده و نگرانی‌های آنان را بیشتر کنند با اطلاع‌رسانی به موقع این فرصت را از شایعه کنندگان بگیرند. در روز گذشته شایعه شد که میدان میوه و تره‌بار شیراز تعطیل است و این در حالی است که این موضوع صحت نداشت، شهرداری شیراز هر روز میدان تره‌بار را ضدعفونی می‌کند.
براساس این گزارش از ساعت ۲۳ شب گذشته تا ساعت پنج بامداد امروز   پیرو مصوبه مدیریت بحران شهرداری  شیراز خیابانهای اصلی و شریانهای شهر بمنظور پاکیزه کردن مراکز پر تردد به صورت گسترده ، مسیرهای نمازی و ستاد تا پل کابلی (میدان ولیعصر) و زیر گذر  بسیج الی دروازه کازرون (در محدوده منطقه دو شهرداری) زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم‌ پزشکی با هدف پیشگیری از ویروس کرونا، با مواد بی خطر ضد عفونی شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات