در بهمن ماه امسال نزدیک به 400 مورد مراجعات مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان، همواره یکی از اولویت های این منطقه بوده است.
وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که شهروندان می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذیربط گزارش داده و نتایج رسیدگی به این مشکلات را مطلع شوند.
فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه های منطقه دو شهرداری قزوین، از 387 مورد مراجعات مردمی، 65 مورد حضوری، 40 مورد مکاتبه ای، 120 مورد تلفنی و 162 مورد از طریق سامانه 137 بوده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین تصریح کرد: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بدین وسیله بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات