برگزاری دو کارگاه آموزشی سلامت محور ویژه بانوان

برگزاری دو کارگاه آموزشی سلامت محور ویژه بانوان

کارگاه آموزشی "ندای سلامت" و " نقش زنان در مدیریت استرس و ارتباط موثر در خانواده" بمناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت فاطمه زهرا ( س) روز زن و مادر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده گفت: زنان محور اصلی خانواده و جامعه ایرانی است و عوامل تاثیر گذار بر او، تبعات خود را بر خانواده و جامعه نشان خواهد داد.
شهناز احمدی روز بهانی بیان کرد: هر نوع برنامه ریزی و تلاش در جهت توانمند سازی زنان تضمینی برای بهره مندی از کودکانی سالم، خانواده ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.
وی افزود: زنان در هر سنی نیاز به مراقبت های بهداشتی مخصوص خود را دارند، چرا که خود مراقبتی یکی از ابعاد سبک زندگی سلامت محور است که به معنای پیروی از شیوه زندگی سالم به منظور پیشگیری از بیماری ها می باشد.
سخنران کارگاه آموزشی "ندای سلامت" خانم دکتر ابوعلی فوق تخصص زنان و زایمان بوده اند که نکاتی را در خصوص خود مراقبتی و پیش گیری از بیماری های شایع زنان مطرح کردند.
دکتر مازیار میر نیز در کارگاه آموزشی " نقش زنان در مدیریت استرس و ارتباط موثر در خانواده" نکات لازم را در خصوص آشنایی با استرس و پیامدهای آن، مطرح کردند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات