تمامی خدمات اداره کل محیط زیست قم به صورت الکترونیکی ارائه می شود



به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، علی اصغر زالی با اشاره به ضرورت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور در سخنانی اظهار داشت: ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به صورت الکترونیکی در این شرایط هرچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وب سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به آدرس Qom.DOE.ir با تغییر پوسته ظاهری کاملا بروزرسانی شده است، خاطرنشان کرد: میز خدمات الکترونیکی یکی از مهمترین بخش های سایت اداره کل بوده که در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

معاون اداره کل محیط زیست قم در ادامه افزود: در بخش میز خدمات الکترونیکی تمامی خدمات قابل ارائه این اداره کل به همراه مشاوره الکترونیکی، مشارکت در تصمیم گیری و نظرسنجی بارگذاری شده و به راحتی قابل استفاده متقاضیان است.

وی همچنین از بارگذاری شماره های داخلی تمامی کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در وب سایت این اداره کل خبر داد و گفت: همشهریان محترم برای مشاوره و آگاهی از شرایط مجوزهای زیست محیطی و دریافت پاسخ استعلام های خود می توانند با شماره تلفن ۳۲۶۰۲۹۸۱ تماس حاصل نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات