استمرار گند زدایی و پاکسازی شهر از ویروس کرونا توسط آتش نشانان و تیم شهرداری رشت /آتش نشانی رشت

استمرار گند زدایی و پاکسازی شهر از ویروس کرونا توسط آتش نشانان و تیم شهرداری رشت /آتش نشانی رشت

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، استمرار گند زدایی و پاکسازی مراکز پر تردد شهر از ویروس کرونا توسط آتش نشانان شهر رشت .

شهـرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه شب گذشته مصادف با 12 اسفند 98 و پیرو عملیات های روزهای گذشته؛ گند زدایی، پاکسازی و ضدعفونی معابر عمومی و تجمعی، ادامه داشت، افزود: این عملیات به همت آتش نشانان در 14 ایستگاه آتش نشانی و در حوزه های 14 گانه از ساعت 20 و از پیاده راه فرهنگی در شهر رشت آغاز شد اما  بواسطه تداوم بارش باران این اقدام بیشتر به محوطه های بیمارستان، درمانگاهها، مجتمع های مسکونی و فضاهای سرپوشیده عمومی، محدود گردید.

وی ضمن تاکید بر اینکه تلاش بسیاری در طول روز توسط تیم های آتش نشانان انجام می پذیرد تا نسبت به تهیه مواد گند زا و در نهایت پاشش آن صورت پذیرد، ادامه داد: متاسفانه در دو مجتمع نسبت به حضور آتش نشانان با ممانعت نگهبانانشان روبرو بودیم که همکاری لازم را با آتش نشانان نداشتند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از شهروندان خواست تا به جهت همکاری با آتش نشانان از ساعت 20 هرشب از خانه های خود خارج نشوند تا عملیات گند زدایی با سرعت و دقت بیشتری انجام پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات