100 کیلومتر از شبکه فشار متوسط هوایی برق جاده چالوس تعمیر شد

100 کیلومتر از شبکه فشار متوسط هوایی برق جاده چالوس تعمیر شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهنام تیموری"، تعویض مقره سوزنی و کششی، تعویض تیر شکسته فشار متوسط و فشار ضعیف، نصب اسپیسر، اصلاح سیم پارگی فشار متوسط و فشار ضعیف، شاخه زنی، تعویض پایه مقره رأس تیری، تعویض کنسول، اصلاح پایه فشار متوسط، تعویض پایه کات اوت، همچنین رفع اتصالی خط 20 کیلوولت را از جمله اقدامات انجام شده در راستای تعمیرات خطوط شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط برق عنوان کرد.
وی افزود: بارش برف سنگین همراه با افت شدید دما و یخبندان در جاده چالوس منجر به وارد شدن 2 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق شد که با تلاش صورت گرفته در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام و محدوده مذکور برق‌دار شد.
وی همچنین از تعمیر یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی 25 کیلوولت آمپر و 30 دستگاه پایه چراغ روشنایی خبر داد و افزود: آچاركشي، تعويض كابلشو، اصلاح شاخک‌ها و نصب ارت کاوربوشینگ، كات‌اوت و شمع كات ‌اوت و اصلاح جمپرها، نصب و تعویض المنت از جمله اقدامات انجام شده در راستای تعمیر پست‌های برق و پایه چراغ‌ها در آن محدوده بوده است.
وی در پایان هدف از اجرای فعالیت‌های بهره‌برداری را کاهش تلفات، پایداری شبکه و توزیع برق مطمئن به مشترکان بخش آسارا عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات