انجام تست تب سنج و ضدعفونی در پایانه مسافربری /روزانه، ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ضدعفونی می شود

انجام تست تب سنج و ضدعفونی در پایانه مسافربری /روزانه، ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ضدعفونی می شود

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شستشو و ضد عفونی روزانه پایانه مسافربری  شهیدان کاملی انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با اشاره به اقدامات در راستای پشگیری و مقابله با شیوع کرونا، عنوان کرد: انجام تست تب سنج  از مسافران ورودی به شهر و ضدعفونی و شستشوسالن انتظار و محوطه بیرونی  پایانه مسافربری هر روز صورت می گیرد.

وی گفت:  همچنین داخل اتوبوس های پایانه هر روز به صورت ویژه توسط اکیپ های سازمان ضدعفونی می شود.

مژدهی فر با اشاره به اطلاع رسانی ها در خصوص ویروس کرونا به شهروندان، اظهار کرد:  اطلاع رسانی ها در قالب بنر و لمپوست در پایانه نصب و همچنین در قالب بورشورهای توصیه ای به مسافران توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز بصورت روزانه ضدعفونی می شود، عنوان کرد: پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و برای جلوگیری از شیوع این ویروس در ارومیه تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی  ضدعفونی می شود.

مژدهی فر با تاکید بر اینکه این عملیات به صورت متمادی و هرروز انجام خواهد شد، یاد آورشد: تعداد ۳۴۲ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه هر روز صبح  ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

وی گفت: هر روز صبح اکیپ ها  تمامی صندلی ها، شیشه ها ومیله های اتوبوس ها  و همچنین داخل  تاکسی ها را بامحلول ضدعفونی می کنند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و همچنین ایستگاه های شارژ بلیط الکترونیک اتوبوس ها  نیز جز برنامه های  ضدعفونی و گند زدایی سازمان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات