استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای تب  ...

استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای تب ...

استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای تب سنجی مسافران /خرید ۱۰ تب سنج لیزری از سوی سازمان پایانه های شهرداری مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از استقرار امداد گران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای تب سنجی مسافران خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،خلیل الله کاظمی در این خصوص گفت: روزانه حدود ۳۰ هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری توسط ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس از مشهد خارج یا به مشهد وارد می شوند که پس از شیوع ویروس کرونا آمار جابه جایی مسافر از طریق پایانه در دهه ابتدایی اسفندماه امسال نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: با توجه به این موضوع و تاکیدات شهردار مشهد و هماهنگی انجام شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی امدادگران هلال احمر از امروز در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه ۱۰ عدد تب سنج لیزری نیز از سوی سازمان پایانه های شهرداری مشهد خریداری و در اختیار امدادگران هلال احمر قرار داده شده است، اظهارکرد: بر این اساس مسافران ورودی به مشهد همه روزه از ساعت ۵صبح تا ۲۳ که اتوبوس ها به پایانه وارد می شوند از سوی امداد گران کنترل و تب سنجی می شوند.
کاظمی ادامه داد: همچنین آمبولانس در محل پایانه مستقر و در صورت تشخیص مورد مشکوک فرد به وسیله آموبولانس به بیمارستان انتقال داده می شود.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از مردم درخواست می شود تا حد الامکان از سفر به شهر مشهد خودداری کنند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات