۱۶۰هزار بوته گل در استقبال از بهار ۹۹ در بوستان کوهسنگی

۱۶۰هزار بوته گل در استقبال از بهار ۹۹ در بوستان کوهسنگی

۱۶۰هزار بوته گل در استقبال از بهار ۹۹ در بوستان کوهسنگی

شهردار منطقه ۸ مشهد از کاشت ۱۶۰هزار بوته گل برای استقبال از بهار ۹۹ در بوستان کوهسنگی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با عنوان این خبر اظهار کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فضای سبز در شهرها با هدف شادابی شهر و نشاط شهروندان انجام می شود، به همین دلیل به منظور آماده‌سازی و زیباسازی سطوح فضای سبز برای بهره‌برداری شهروندان و پذیرایی مناسب از زائران ۱۶۰ هزار بوته گل در بوستان کوهسنگی کاشته می شود.
وی با بیان اینکه توسعه و گسترش فضای سبز در سطح منطقه به خصوص در آغاز هرفصل همواره با استقبال خوبی از سوی شهروندان رو به رو بوده است و حال و هوایی خاص و رنگ و بویی تازه به شهر می بخشد افزود: در همین راستا و به همت و تلاش بی وقفه اداره فضای سبز بوستان کوهسنگی، اقدامات قابل توجهی درسطح بوستان بزرگ کوهسنگی اجرائی گردیده است تا این منطقه بتواند میزبانی شایسته برای زائرین و مجاورین حضرتش در سال جدید باشیم.
شیرازی با بیان اینکه فضای سبز شهری لازمه زندگی و تامین کننده سلامت روح و جان است ادامه داد: به این منظور اداره فضای سبز این منطقه اقداماتی در زمینه فراهم کردن فضایی دلنشین برای زائران و مجاروان حرم قدس رضوی انجام داده است. رنگ آمیزی۶۱۰ عدد سطل زباله؛رنگ آمیزی۴۲۰عدد نیمکت؛رنگ آمیزی۲۰۰۰عمود روشنایی؛رنگ آمیزی ۹عدد موتور خانه و لکه گیری و ترمیم۸۰۰ متر مربع در بوستان بزرگ فرهنگی تفریحی کوهسنگی از جمله این اقدامات است.
شهردار منطقه ۸ مشهد ضمن اشاره به اهمیت فضاهای سبز در تامین سلامت جسمی و روحی شهروندان گفت: امیدواریم در آستانه سال جدید میزبان شایسته شهروندان وزائران محترم باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات