پله های برقی سطح شهر یک روز درمیان ضدعفونی و گندزدایی می شود

پله های برقی سطح شهر یک روز درمیان ضدعفونی و گندزدایی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به ورود کرونا به کشور، تمام دستگاه های اجرایی موظف به ضدعفونی کردن تجهیزات و مکان های تحت نظارت خود هستند.

وی عنوان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز مکان های عمومی از جمله آسانسور و پله های پل های هوایی عابرپیاده را تحت نظارت خود دارد که نسبت به گندزدایی آن ها اقدام می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا آسانسور پل هوایی شهید بابایی و پله های برقی سایر پل های هوایی سطح شهر قزوین به صورت یک روز در میان ضدعفونی و گندزدایی می شود تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

جهانگیری گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به نکات بهداشتی که از سوی متخصصان امر بیان می شود، توجه داشته و در مکان های عمومی بیش از هر زمان دیگری نسبت به رعایت نکات بهداشتی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان نیز جهت سلامت شهروندان تا زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور به صورت یک روز درمیان تجهیزات ترافیکی عمومی از قبیل آسانسور و پله برقی پل های هوایی را با محلول ضدعفونی کننده گندزدایی می کند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات