پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر ساری در پی عروج جانباز سرافراز سردار رمضان پورقاسم

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر ساری در پی عروج جانباز سرافراز سردار رمضان پورقاسم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، در پیام شمشیربند آمده است:

عروج ملکوتی و فقدان اندوهناک جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس سردار رمضان پورقاسم که اخیراً بعنوان رئیس ستاد نماز جمعه ساری منصوب گردیده بود و پس از سال‌ها تحمل صابرانه و شاکرانه‌ی بیماری و زحمات ناشی از جانبازی به سرای باقی شتافت را به خانواده‌ی محترم ایشان و نیز به عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور ساری تسلیت عرض می نمایم.

به‌ راستی که جامه‌ی ایثار، جانبازی و شهادت زیبنده‌ی قامت بلندهمتانی چون سردار پورقاسم عزیز است که در روزگار حماسه و دفاع از اسلام، انقلاب و وطن به ‌دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های آن، هم در جبهه‌ی رزم و هم در عرصه‌ی تبلیغ، لباس جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی‌سبیل‌الله قرار گرفتند و به حیاتی طیبه دست یافتند.

بی تردید دلاورمردی های این مجاهد فی سبیل الله به خصوص نقش برجسته ایشان در عملیات آزادسازی خرمشهر قهرمان، حضور موثر در عرصه های مدیریتی همچون حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، حراست ارگان های مهمی چون اوقاف و امور خیریه کشور و شهرداری تهران و همچنین خدمات ایشان در مدت کوتاه مسئولیت شان در ستاد نماز جمعه ساری در یاد و خاطر مردم وفادار و قدرشناس دیار علویان خواهد ماند.

علو درجات برای روح بلند سردار پورقاسم عزیز و صبر و شکیبایی برای خانواده و سایر بازماندگان شان را درگاه ایزد منان مسألت دارم.

علیجان شمشیربند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات