نيروگاه مقياس كوچك مريوان به ظرفيت 25 مگاوات تا پايان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي غرب، مهندس "علي اسدي" مديرعامل اين شركت در بازديد از اين پروژه گفت: در حال حاضر 14 مگاوات از ظرفيت اين نيروگاه در سايت مستقر شده و پيش بيني مي شود تا پايان ارديبهشت ماه سال 1399 و قبل از پيك بار سال آينده اين پروژه به بهره برداري برسد.
وي با اشاره به اينكه احداث نيروگاه هاي مقياس كوچك موجب كاهش تلفات و بهبود پروفيل ولتاژ شبكه مي شود، همچنين احداث اين نيروگاه ها و اتصال به پست هاي برق فوق توزيع باعث جلوگيري از توسعه شبكه و كاهش هزينه توسعه شبكه انتقال خواهد شد.
مهندس اسدي ابراز داشت: اين نيروگاه باعث بهبود كيفيت برق مصرف كننده شده و در زمان قطع برق شبكه، در زمينه پدافند غيرعامل نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي خاطرنشان ساخت: با راه اندازي اين نيروگاه كه به صورت CHP يا تركيب برق و حرارت خواهد بود در مجموع منجر به اشتغال زايي 50 نفر در بخش نيروگاهي و مصارف گلخانه اي خواهد شد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب در پايان گفت: اين نيروگاه كه با ظرفيت 25 مگاوات در حال احداث است، بزرگترين نيروگاه مقياس كوچك در استان هاي غربي كشور مي باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات