اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در برق منطقه ای خوزستان+ تصاویر

اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در برق منطقه ای خوزستان+ تصاویر

مدیر امور مهندسی و خدمات عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا ویروس در این شرکت را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، نوراله شکیبایی گفت: برای مقابله با کرونا ویروس با تشکیل جلساتی با دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر غیرعامل و HSE، انجام اقدامات لازم در همه واحدهای شرکت در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: خرید لوازم مورد نیاز برای گند زدایی و ضد عفونی شامل الکل، ماسک، دستکش، لباس های مخصوص، اسپری ضد عفونی کننده، گند زدایی و ضد عفونی کردن محوطه های شرکت ها با استفاده از ماشین آلات امور حمل و نقل، نصب اسپری ضد عفونی کننده در ورودی و راهرو های شرکت و توزیع ماسک و دستکش در بین کارکنان، از جمله اقدامات انجام شده است.
بکارگیری دستورالعمل بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت نیرو و دستورالعمل های داخلی شرکت، آموزش به پرسنل متولی مقابله با کرونا از دیگر اقداماتی بوده است که مدیر امور مهندسی و خدمات عمومی شرکت به آنها اشاره کرده است.
شکیبایی با بیان اینکه انجام این اقدامات 800 میلیون ریال هزینه داشته، تصریح کرد: این اقدامات تا برطرف شدن خطر کرونا ویروس ادامه خواهد داشت و امیدواریم با همکاری کلیه نیروهای شرکت، خطر این ویروس برطرف شود.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات