شهروند تبریزی هزینه خیرات مجلس ترحیم برادر خود را صرف امور خیریه کرد

شهروند تبریزی هزینه خیرات مجلس ترحیم برادر خود را صرف امور خیریه کرد

نسرین رسولی‌فر در گفتگو با شهریار با بیان این مطلب گفت: صبح امروز متوجه پیامی از سوی جمعیت خیریه قلب های سبز شدم که حاکی از نیاز کودکان مبتلا به سرطان به اقلام بهداشتی همچون ماسک، محلول ضدعفونی کننده و...بود.

رسولی‌فر افزود: سریعا مبلغی به همین منظور به حساب این جمعیت واریز کردم. با توجه به اینکه مراسم خاکسپاری برادر من مرحوم «علیرضا رسولی‌فر» جمعه گذشته برگزار شده، از این پس نیز هزینه های خیرات برای او تقدیم این خیریه خواهد شد.

او رضایت خداوند را اصلی ترین نیت و خواست خود از این اقدام عنوان کرد و گفت: برادرم در اثر حادثه آتش سوزی فوت کرد. وقتی آتش سوزی شروع شد او دیگر همکاران خود را نجات داده و راهی کرد ولی خود در اثر ترکیدن ترانس برق دچار آتش سوزی شد و فوت کرد.

این بانوی خیر ادامه داد: برادر ۴۵ ساله من با فداکاری جان خود را از دست داد و حالا هم ما فداکاری او را هیچ گاه فراموش نکرده و راه او را ادامه می دهیم.

رسولی‌فر در پایان اظهار داشت: همواره نیتم کودکانی سالم برای همه بوده است و امیدوارم کودکان مبتلا به سرطان نیز سلامت خود را بازیابند.

جمعیت خیریه قلب های سبز با حضور در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز به صورت روزانه اقلام بهداشتی مورد نیاز همچون ماسک و محلول ضدعفونی کننده را در راستای اهداف حمایتی خود از این کودکان، در این بخش توزیع می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات