پنجشنبه و شنبه این هفته را تعطیل کنید

پنجشنبه و شنبه این هفته را تعطیل کنید

پنجشنبه و شنبه این هفته را تعطیل کنید

شهردار مشهد در نامه ای از استاندار خراسان رضوی درخواست کرد برای ضد عفونی کردن اماکن عمومی مشهد ۱۵ و۱۷ اسفند ماه تعطیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در نامه ای خطاب به علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی خواستار تعطیلی روز های پنجشنبه ۱۵ اسفند و شنبه ۱۷ اسفند شد.
وی افزود: با توجه به این که امکان ضدعفونی و پاکسازی اماکن موقتی که هر ساله با محوریت شهرداری مشهد جهت استقرار موقت زائرین در ایام نوروز در نظر گرفته می‌شود (اعم از کمپ ها، زائر پذیرها یا مدارس و... محیا شود پیشنهاد می‌شود اماکن مذکور برای نوروز ۱۳۹۹ از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.
وی اضافه کرد: با توجه به تاکید ستاد تدبیر بر برگزارنشدن تجمعات به ویژه در فضاهای بسته و مسقف، شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در تعظیم شعائر مذهبی در فضاهای باز و میادین اصلی شهر از طریق فضاسازی، نورافشانی و ... همکاری لازم را با هیئات مذهبی در ایام اعیاد ماه رجب انجام دهد.
کلائی ادامه داد: با عنایت به لزوم انجام عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به ویژه در اماکن تجمع مسقف و فضای باز، و صیانت بیش از پیش از شهروندان پیشنهاد می شود دو روز پنج شنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفند در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.
شهردارمشهد گفت: شهرداری مشهد آمادگی دارد از بعدازظهر پنج شنبه مورخ ۱۵ اسفند نسبت به ضدعفونی گسترده مساجد و حسینیه‌ها براساس پروتکل مورد توافق در ستاد اقدام نماید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات