خـادمان خـدمات شـهری در خـط...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد عنوان کرد: برای حفظ سلامت پاکبانان و کارگران فضای سبز خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان این قشر زحمتکش اقدام نمودیم تا سلامتشان به مخاطره نیفتد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: ساخت مدیریت شهری برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود در منطقه، اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرارداده است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد در مورد دستور العمل هایی که به همکاران خدمات شهری شهرداری داده شده اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش های لازم در ارتباط با نحوه گندزایی، به این نیروهای خدوم توسط کارشناسان بهداشت محیط داده شده است تا در حین نگهداشت شهر گرفتار این ویروس نشوند از این رو امکانات لازم نیز در اختیار آنها قرار گرفته است و با قدرت بیشتری به آموزش‌های فردی و اجتماعی در این ارتباط خواهیم پرداخت تا از این بحران ناخواسته عبورکنیم.

کشفی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از این ویروس در بین کارگران، اقدامات ویژه‌ای در این راستا انجام پذیرفته و آموزش های لازم به پاکبانان داده شده است.

شایان ذکر است توزیع مواد ضدعفونی کننده از جمله دستکش و ماسک در بین تمامی پاکبانان و نیروهای فضای سبز و تنظیف و ضدعفونی وسائل و ابزارآلات مورد نیاز آنان در دستور کار قرار گرفته و انجام پذیرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات