مراکز فرهنگی، اجتماعی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز ضدعفونی می شود

مراکز فرهنگی، اجتماعی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز ضدعفونی می شود

به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حمیدی با اشاره به تعطیلی فرهنگسراها، کتابخانه ها و  اماکن ورزشی شهرداری از جمله استخر و سالن‌های ورزشی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، لزوم حفظ سلامتی همشهریان و دستورالعمل‌های موجود، تصمیم بر تعطیلی  فرهنگسراها واماکن ورزشی شهرداری تبریز گرفته شد تا اقدامات لازم در خصوص ضدعفونی این سالن‌ها صورت پذیرد.

او افزود: بر این اساس همکارانمان در مجموعه شهرداری اقدام به ضدعفونی اماکن  فرهنگی  و سالن‌های ورزشی نموده‌اند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: هر یک از نهادها و سازمان‌ها وظیفه دارند تا با حفظ سلامتی و آرامش مردم جامعه، به افزایش امید و شورونشاط در سطوح مختلف کمک کنند.

به گفته او، تهیه و تدوین مطالبی در خصوص چگونگی حفظ سلامت و ورزش در خانه برای حفظ تندرستی شهروندان در ایام بروز بیماری کرونا، در دستور کار قرار دارد و در قالب کتابچه های در فضای مجازی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام  والمسلمین احمد حمیدی گفت : تهیه بسته‌های آموزشی و ارائه انها با استفاده از ظرفیت رسانه ها و همچنین فضای مجازی در راستای تقویت فرهنگ شهروندی و توجه به مباحث بهداشتی در مقابله با این بیماری قطعا بسیار تاثیرگذار است.

او افزود: خانه‌های سلامت شهرداری تبریز ، آموزش‌های شهروندی لازم را در خصوص این ویروس آماده کرده وصرفا  جهت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا  فعالیت مینمایندو در اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، همراهی صد درصدی از سوی شهرداری انجام شده است.

حمیدی در پایان در خصوص زمان بازگشایی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز گفت: ما علاقه‌مند به بازگشایی این اماکن و تسریع خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز هستیم اما در حال حاضر و با توجه به گستره شیوع ویروس کرونا، بازگشایی استخر و سالن‌های ورزشی ممکن نیست. با این حال همکاران ما در استخر و سالن‌های ورزشی در محل کار خود حضور داشته و با رعایت موارد بهداشتی، اماکن ورزشی را ضدعفونی می‌کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات