آیین درخت کاری شهر کرمان با شعار«به نیابت از جهادگران عرصه سلامت درختی بکاریم»

صبح امروز به مناسبت روز درختکاری برگزار شد؛

آیین درخت کاری شهر کرمان با شعار«به نیابت از جهادگران عرصه سلامت درختی بکاریم»

همزمان با 15 اسفندماه،روز درختکاری،آیین درخت کاری شهر کرمان با شعار«به نیابت از جهادگران عرصه سلامت درختی بکاریم» برگزار شد.

به گزارش کرمان آنلاین،شهردار کرمان در حاشیه این آیین،که در بیمارستان افضلی پور و پردیسان قائم عجل الله فرجه،با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مدیران شهری برگزار شد،گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا،برنامه درختکاری امسال را با شعار« به نیابت از جهادگران عرصه سلامت درختی بکاریم»،به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی که درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند،در بیمارستان افضلی پور برگزار کردیم.

سید مهران عالم زاده افزود:همچنین با توجه به ضرورت حفظ درختان پردیسان قائم عجل الله فرجه،با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مدیران شهری،تعدادی اصله درخت در محدوده پردیسان قائم کاشته شد.

وی در خت را دارای مزیت های فراوان برای همگان دانست و گفت:درخت در منظرزایی و کنترل آلودگی هوا،نقش بسزایی دارد،ضمن اینکه در حافظه تاریخی مردم می ماند و مردم با درختان شهر،رابطه عاطفی برقرار می کنند.

شهردار کرمان افزود:رسالت همه ما این است که این نعمت خدادادی را پاس بداریم و در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.

لازم به ذکر است امروز به مناسبت روز درختکاری،شهردار کرمان به همراه کادردرمانی بیمارستان افضلی پور،به پاس قدردانی از ایثارگران عرصه سلامت،در محدوده این بیمارستان چندین اصله درخت کاشتند.

همچنین در آیین دیگری شهردار کرمان به همراه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مدیران شهری به کاشت چندین اصله درخت در پردیسان قائم عجل الله فرجه،اقدام کردند.

ش.ا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات