نور افشانی ۱۵ نقطه شهر مشهد در شب میلاد امام علی (ع) / جشن های ولادت  ...

نور افشانی ۱۵ نقطه شهر مشهد در شب میلاد امام علی (ع) / جشن های ولادت ...

نور افشانی ۱۵ نقطه شهر مشهد در شب میلاد امام علی (ع) / جشن های ولادت حضرت علی (ع) با پخش مولودی از بلندگوی مساجد برگزار می شود

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط در شهروندان ۱۵ نقطه شهر مشهد در شب میلاد حضرت علی (ع) نور باران خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد محسن مصحفی در این خصوص افزود: با توجه به شرایط کنونی شهر مشهد و در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی ویژه ۱۳ رجب تولد حضرت علی(ع) و همچنین اعیاد شعبانیه به شکل غیر رویدادی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده با ستاد مدیریت امور مساجد و حسینیه ها و همچنین سایر نهادهای فرهنگی، ویژه برنامه‌ها و جشن‌های سیزده رجب سالروز میلاد با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) به صورت مجازی خواهد بود.
وی با بیان اینکه برای اعیاد و جشن ها شهرداری نسبت به فضاسازی و نورافشانی و چراغانی و پخش مولودی و .... اقدام می کند
مصحفی ادامه داد: بر این اساس ساعت ۲۰ شب ولادت حضرت علی (ع) و همچنین ساعت ۱۰.۳۰ روز ولادت، زیارت امیرالمومنین (ع) به همراه مولودی از بلندگوهای مساجد و حسینیه ها پخش خواهد شد.
مصحفی گفت: همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان نورافشانی ۱۵ نقطه از شهر مشهد به صورت غیر رویدادی و بدون هیچگونه تجمع انجام می شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات