پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر


به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

لا فَتى اِلاّ عَلِىّ، لا سَيفَ اِلاّ ذُو الفَقار

درود خداوند رحمان بر اولین مرد یکتای گرویده به دین مبین اسلام، برادر پیامبر خوبی‌ها، نبی مکرّم محمد مصطفی (ص) و یاور متّقی و دلاور بزرگ مادر مسلمانان، به‌ویژه شیعیان جهان.

ماه رجب ، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود ، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) ، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید. روز پدر ، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم ، و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

این‌جانبان سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به‌روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، مردم شریف شهرستان مبارکه و خصوصاً پدران معظم شهیدان گران‌قدر و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات