افزایش 7 درصدی مصرف آب در خراسان رضوی

افزایش 7 درصدی مصرف آب در خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید ابراهیم علوی" با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی از هم‌استانی‌ها خواست به‌دلیل شرایط خاص ایجاد شده، فعالیت‌های مربوط به سنت خانه‌تکانی را به تاخیر بیندازند تا دیگر مصرف‌کنندگان با کاهش افت فشار یا قطع آب مواجه نشوند.
وی افزود: هرچند تمام امکانات و تاسیسات تامین آب به‌طور شبانه‌روزی در مدار تولید قرار دارد، اما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت بهداشت فردی، مصرف آب هم به شکل فزاینده‌ای افزایش یافته است، بنابراین در صورتی که هم استانی‌ها توصیه‌های بهداشتی را در حد متعارف و منطقی با رعایت مدیریت مصرف مد نظر قرار دهند، مشکلی در تامین آب شرب ایجاد نخواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: برای رفاه حال هم استانی‌ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمهیداتی پیش‌بینی شده که ارائه خدمات به متقاضیان به صورت غیرحضوری ارائه شود.
وی افزود: تمامی خدمات مورد نیاز در سایت شرکت و نیز از طریق تماس تلفنی با شماره 1522 برای ساکنان شهرها و شماره ۱۵۲۳ برای روستاییان قابل دسترسی است.
مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب استان خراسان رضوی با بیان اینکه تلفن 122 در سطح شهرها و روستاهای استان هم تمام وقت آماده خدمت‌رسانی است، رسالت این شرکت را در سطح شهرها و روستاهای استان تامین کمی و کیفی آب شرب و مطلوب در طول شبانه‌روز اعلام و تاکید کرد: با شرایطی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم انشعاب هیچ مشترکی به علت عدم پرداخت هزینه قطع نخواهد شد، اما برای استمرار خدمت آبرسانی به هم استانی‌های عزیز قطعا دریافت هزینه‌های مرتبط با مصرف آب شرب اهمیت داشته و ضروری است.
وی از مشترکان خواست نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود حتی الامکان از روش‌های غیرحضوری اقدام کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات