درخواست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان # نه_ به_ خانه تکانی

درخواست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان # نه_ به_ خانه تکانی


درخواست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان # نه_ به_ خانه تکانی

درخواست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان # نه_ به_ خانه تکانی

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که پس از شیوع ویروس کرونا میزان مصرف آب در گیلان حدود 25 درصد افزایش یافته است و مردم شریف استان در شرایط فعلی باید از آب به عنوان یک ابزار برای مقابله با این بیماری استفاده و خانه تکانی های سنتی که نیازمند مصرف آب است را به زمان دیگری موکول نمایند.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به شرایط کنونی و فرهنگ خانه تکانی و همزمان شدن آن با شیوع ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: از آنجایی که آب به یک ابزار برای مقابله با ویروس کرونا تبدیل شده است مردم باید با رعایت این موضوع و با توجه به محدودیت منابع تولید، خانه تکانی آخر سال را به زمان دیگری موکول نمایند تا با کمبود آب مواجه نشویم.

وی افزود: مصرف آب در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است و در گیلان میزان افزایش مصرف حدود 25 درصد می باشد، لذا توصیه ما به مردم فهیم استان گیلان این است که خانه تکانی و شستن فرش و .... در این مقطع زمانی انجام نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اهمیت آب شرب تأکید کرد: با توجه به افزایش میزان مصرف آب ظرفیت تولید آب استان افزایش یافته است که در صورت تداوم مجبور به وارد مدار کردن منابع ذخیره آبی خواهیم بود که ممکن است به دلیل محدودیت، در درازمدت با اتمام این منابع با چالش مواجه شویم، بنابراین لازم است که مردم مدیریت مصرف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی همچنین اظهار داشت: باتوجه به محدودیت منابع تولید و تصفیه آب، شبکه توزیع آب نیز جوابگوی نیاز مردم نخواهد بود و شاهد افت فشار و یا قطعی آب در نقاطی از شهر خواهیم بود که تنها راه جلوگیری از این مساله صرفه جویی در مصرف آب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان همچنین یادآور شدورآوآ: مردم باید در نظر داشته باشند که د این مقطع حساس،  آب سلاحی است برای مقابله با ویروس کرونا و نباید از آن برای شست و شوی فرش و خانه تکانی استفاده نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات