تمدید نحوه پرداخت عوارض صدور ساختمانی سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹

تمدید نحوه پرداخت عوارض صدور ساختمانی سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه‌ای فوق‌العاده به منظور اتخاذ تصمیماتی در شرایط ویژه درگیری با ویروس کرونا، یک لایحه و یک طرح دوفوریتی را با هدف تامین سلامتی شهروندان شیراز، به تصویب رساندند و لایحه دوفوریتی شهردار شیراز در خصوص تمدید عوارض صدور پروانه ساختمانی سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، به تصویب رسید.
با این مصوبه، اعضای شورای اسلامی شهر به شهرداری شیراز اجازه می‌دهد که در خصوص اخذ عوارض پروانه ساختمانی تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، مصوبه شماره ۴۳۲۸/۹۷/ص مورخ ۲/۱۱/۹۷ را بدون رعایت مصوبه اصلاحی شماره ۳۸۶۲/۹۸/ص مورخ ۶/۱۱/۹۸ اجرا کنند؛ مصوبه شماره ۴۳۲۹/۹۷/ص مورخ ۲/۱۱/۹۷ جایگزین مصوبه شماره ۳۸۳۶/۹۸/ص مورخ ۳/۱۱/۹۸ شود؛ و همچنین ستون اسفندماه جدول شماره یک مصوبه ۳۱۳/۹۸/ص مورخ ۴/۲/۹۸ و تبصره‌های ماده واحده در مدت مذکور اجرا شود.
در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز، یک طرح دوفوریتی دیگر از اعضای شورا در خصوص اقدامات لازم به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، به تصویب رسید.
این مصوبه، دستگاه‌های متولی در حوزه بهداشت عمومی و همچنین شهرداری شیراز را در زمینه‌های پیشگیری، مقابله و ارائه گزارش در خصوص بیماری کرونا، مکلف به اجرای یک سری اقدامات می‌کند.
بر اساس این مصوبه، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز موظف است که ظرف یک ماه آینده دستورالعمل نحوه نظارت بر بهداشت عمومی حوزه شهر را با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تهیه و جهت تصویب به شورا ارائه کند.
در این مصوبه همچنین از شورای تامین شهرستان شیراز و دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست شده که ضمن ممنوعیت حضور مسافرین در شهر شیراز، نسبت به کنترل دقیق و کامل مبادی ورودی و خروجی زمینی، ریلی و هوایی شهر شیراز اقدام کند.
گفتنی است در پایان جلسه امروز، تاریخ جلسه بعدی شورای اسلامی شهر شیراز (یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی و فوق‌العاده)، شنبه ۲۴ اسفندماه از ساعت ۱۴ به مدت سه ساعت، تعیین و تصویب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات