موافقت شورا با تمدید مهلت پرداخت عوارض ساخت‌‌وساز و مدت اعتبار پروانه ساختمانی تا فروردین و اردیبهشت سال 99

موافقت شورا با تمدید مهلت پرداخت عوارض ساخت‌‌وساز و مدت اعتبار پروانه ساختمانی تا فروردین و اردیبهشت سال 99

معاون معماری و شهرسازی شهردار کرمان از موافقت شورای اسلامی شهر کرمان با تمدید مهلت پرداخت عوارض و بهای حوزۀ ساخت‌و‌ساز 98 تا پایان فروردین‌ماه 99 خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، مریم ایلاقی حسینی با اشاره به برگزاری جلسۀ فوق‌العاده امروز شورای اسلامی شهر کرمان افزود: هم‌چنین مهلت اعتبار ساخت تمام پروانه‌های ساختمانی که از آخر بهمن‌ماه امسال به پایان می‌رسد، تا پایان اردیبهشت‌ماه 99 تمدید شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم خروج شهروندان از منزل، تا پایان وضعیت بحرانی پیش‌آمده، گفت: پیشنهاد اخذ مهلت برای پرداخت عوارض و بهای حوزۀ ساخت‌و‌ساز و افزایش زمان اعتبار پروانه‌های ساختمانی، به شورای اسلامی شهر کرمان ارایه و توسط اعضای محترم این شورا به تصویب رسید.

معاون معماری و شهرسازی شهردار کرمان افزود: در رابطه با پرداخت عوارض و بهای ساخت‌و‌ساز، به شورای اسلامی شهر کرمان پیشنهاد شد با توجه به این‌که تعرفۀ مصوب سال 99، منوط به ابلاغ دفترچۀ قیمت دارایی و ابلاغ ضریب مصوب هیأت وزیران است، محاسبات و عوارض و بهای خدمات حوزۀ ساخت‌و‌ساز، تا پایان فروردین‌ماه 99، براساس ضوابط و مصوبات اسفندماه 98 دریافت شود که مورد تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفت.

ایلاقی حسینی ادامه داد: هم‌چنین با تصویب شورای اسلامی شهر کرمان، پروانه‌های ساختمانی که مهلت آن بعد از بهمن‌ماه 98 به پایان می‌رسد، تا اردیبهشت‌ماه 99 تمدید شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات