ضدعفونی‌کردن تجهیزات و خودروهای سازمان مهندسی شبکه حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری خبر داد:

ضدعفونی‌کردن تجهیزات و خودروهای سازمان مهندسی شبکه حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری از ضدعفونی‌کردن تجهیزات و خودروهای این سازمان به‌صورت مستمر، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین،به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، علی زنگی‌آبادی گفت: به‌منظور مبارزه با بیماری کروناویروس، در تمام بخش‌های سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری به‌صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: باتوجه به گستردگی این سازمان و هم‌چنین ارایۀ خدمات متنوع و متفاوت درحوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری در شهر کرمان، این سازمان به‌صورت ویژه، یک اکیپ به‌منظور ضدعفونی‌کردن قسمت‌های مختلف راه‌اندازی کرده است.

زنگی‌آبادی ادامه داد: مأموریت اکیپ ضدعفونی‌کننده در سازمان، متفاوت و کاملاً تخصصی است؛ به همین دلیل، برای ضدعفونی قسمت‌های مختلف سازمان ازجمله بخش‌های اداری، فنی، مرکز پایش تصویری، جایگاه‌های CNG، پارکینگ‌های عمومی، انبار و کارگاه‌های تولید و تعمیر تجهیزات و تابلوهای ترافیکی، به افراد آگاه و متخصص نیاز است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری با بیان این‌که هر واحد از مراکز ارایۀ خدمت این سازمان باتوجه به تجهیزات نصب‌شده و مورد استفاده، به نوعی ضدعفونی و مبارزۀ مناسب با بیماری کروناویروس نیاز دارد، گفت: به‌عنوان مثال افرادی که در واحدهای فنی و تولید، کار ضدعفونی را انجام می‌دهند، باید از ضدعفونی خاص تولید استفاده کنند و دقت شود که در هنگام ضدعفونی، آسیبی به رنگ و برچسب تجهیزات وارد نشود.

زنگی‌آبادی افزود: ضدعفونی در مرکز پایش تصویری نیز، باتوجه به نصب تجهیزات الکترونیک و سیستم‌های کنترلی و مانیتورها، باید با دقت و توجه کامل انجام شود.

وی با بیان این‌که در جایگاه‌های CNG تحت نظارت این سازمان، بروشورها و بنرهای آموزشی درخصوص مبارزه با کروناویروس نصب شده است، گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان شخصاً سوخت‌گیری نکنند.

زنگی‌آبادی افزود: سوخت‌گیری فقط باید توسط اپراتورآموزش‌دیده در جایگاه انجام و هزینۀ پرداختی نیز با کارت اعتباری پرداخت شود؛ ضمن این‌که تمام دستگاه‌های کارت‌خوانِ جایگاه‌های سوخت نیز به‌صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری در پایان بیان کرد: هم‌شهریان عزیز می‌توانند گزارشات، نظرات و پیشنهادات خود از طریق راه‌های ارتباطی این سازمان ازجمله سامانه 137 مرکز بازرسی شهرداری کرمان، شماره تماس 034-32438630 روابط‌عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل، سامانه پیام کوتاه 50005153 وEMAIL:info@s traffickermancity.ir پست الکترونیک سازمان ارایه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات