میز خدمت راهنمای مراجعین در ورودی سازمان تاکسیرانی راه اندازی شد

میز خدمت راهنمای مراجعین در ورودی سازمان تاکسیرانی راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای غیرضروری، کانکس میز خدمت راهنمای مراجعین و انجام امور اداری در ورودی سازمان تاکسیرانی تعبیه و راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور حمایت مالی از رانندگان تاکسی و خودروهای حمل بار درون شهری که درآمد آنان به علت شیوع ویروس کرونا کاهش یافته، تمام پروانه های مجوز حوزه بار و مسافر (تاکسیرانان و وانت داران) به مدت دو ماه به صورت رایگان تمدید شد و شهریه اسفند سال جاری و فروردین سال بعد برای تمام خطوط تاکسیرانی و شبکه تاکسی بیسیم 133 مورد بخشودگی قرار گرفت.

عرشیان با ذکر این نکته که در صورت اتمام اعتبار کارت مجوز حوزه بار و مسافر تا 15 اردیبهشت سال بعد نیاز به تمدید مجوز نیست تصریح کرد: امید است با این تمهیدات، تاکسیرانان و وانت داران به منظور حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا 15 اردیبهشت سال آینده از هر گونه مراجعه به سازمان تاکسیرانی و دفاتر پیشخوان خودداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد:  از تاکسیرانان خواهشمندیم از سفرهای برون شهری جدا خودداری کرده و در موارد اضطراری فقط به صورت اینترنتی برگه مرخصی تهیه نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه افزود: با توجه به محدودیت زمانی تعویض پلاک، از تاکسیرانان خواهشمندیم از هر گونه خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی خودداری کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات