پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به‌مناسبت عید میلاد حضرت علی(علیه‌السلام)

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به‌مناسبت عید میلاد حضرت علی(علیه‌السلام)

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پیامی میلاد حضرت علی(علیه‌السلام) و روز پدر را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت در پیامی فرا رسیدن 13 رجب میلاد باسعادت حضرت علی(علیه‌السلام) و روز پدر را تبریک گفت.
متن پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به این شرح است:

الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ الْمَعْصومینَ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ
13 رجب، سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ‌مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی(علیه‌السلام) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خود، دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.
اینجانب از زحمات شبانه‌روزی همکاران و پدرانی که در شرایط دشوار امروز و با شیوع ویروس منحوس کرونا، با تعهد و اخلاص، خدمت به مردم غرب کشور در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام را با تأسی از مولای متقیان، سرلوحه کار خود قرار داده و برق مطمئن و پایدار را برای جامعه تأمین می‌کنند تا آرامش و آسایش مردم عزیزمان حفظ شود، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
سالروز ولادت باسعادت مظهر علم و عزت، عدالت و سخاوت و شجاعت، مولی‌الموحدین، امیرالمؤمنین حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه‌السلام) و روز پدر را محضر پدر عالم وجود، حضرت اباصالح‌المهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و پدر معنوی ایران اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و خدمت یکایک همکارانم در شرکت برق منطقه‌ای غرب، تبریک و تهنیت گفته و روزگاری سرشار از سلامتی و سعادت را برایتان آرزومندم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات