جانباختگان‌ کرونا با رعايت کامل جوانب بهداشتی در قطعه ۹۷ آرامستان بهشت فاطمه(س) دفن می‌شوند

جانباختگان‌ کرونا با رعايت کامل جوانب بهداشتی در قطعه ۹۷ آرامستان بهشت فاطمه(س) دفن می‌شوند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین که به مناسبت روز پدر به دیدار کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین رفته بود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین شهر قزوین که متاسفانه برخی از شهروندان را به کام مرگ کشانده، جانباختگان با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان به خاک سپرده می شوند.

شهردار قزوین تصریح کرد: این روزها همکارانی از مجموعه مدیریت شهری که زحمات‌شان ستودنیست در حال خدمت رسانی به مردم هستند و در این بین، همکاران سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین، کار مضاعفی بر عهده دارند و با پروتکل‌های خاصی مشغول فعالیت هستند و تلاش می‌کنند تا با احترام و رعایت جوانب بهداشتی، فعالیت خود را به شایستگی انجام دهند.

وی افزود: اینکه عنوان می‌شود افرادی که به دلیل کرونا از دار دنیا می‌روند در بیرون از مجموعه آرامستان ها دفن می‌شوند موضوعی بی‌اساس است و صحت ندارد.

شهردار قزوین تاکید کرد: سازمان آرامستانها با رعایت کامل نکات بهداشتی، نسبت به دفن این افراد در قطعه ۹۷ آرامستان بهشت فاطمه (س) اقدام می‌کند.

طاهرخانی در پایان‌ از عدم حضور مردم شهر قزوین، به مناسبت روز پدر در آرامستان‌های سطح شهر و همراهی با پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین قدردانی کرد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات