ورود به اماکن تفریحی شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان ممنوع شد

ورود به اماکن تفریحی شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان ممنوع شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "یعقوب کرمی" گفت: همه ساله با توجه به هوای مناسب روزهای پایانی سال، استفاده از فضای تفریحی جنگل کوی سوم شعبان دزفول، سد تنظیمی دز و سد تنظیمی انحرافی کرخه افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت جلوگیری از تجمع افراد تاکید کرد: از هفته گذشته ورود میهمانان و خانواده‌های شهروندان منطقه شمال خوزستان به خصوص در روزهای تعطیل ممنوع اعلام شده و این موضوع از طریق رسانه‌های محلی نیز اعلام شده است.
کرمی، پذیرش گردشگران و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی را منوط به بهبود شرایط همه‌گیری این ویروس عنوان کرد و گفت: هرگونه تصمیم جهت بازدیدهای نوروزی از تاسیسات و اماکن شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان و مسئولان بهداشتی اتخاذ خواهد شد.
فروردین ماه سال جاری نیز ورود میهمانان نوروزی به جنگل کوی سوم شعبان دزفول و سد تنظیمی دز به‌دلیل بسیج امکانات انسانی و تجهیزاتی شرکت بهره‌برداری شمال خوزستان جهت مقابله با سیلاب، ممنوع اعلام شد.
همه ساله در شرایط عادی، هزاران نفر از مردم منطقه شمال خوزستان، مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی از تاسیسات شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان دیدن می‌کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات