دو اقدام زیربنایی برای تقویت برق شهرستان ماهشهر

دو اقدام زیربنایی برای تقویت برق شهرستان ماهشهر

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: این شرکت خط 132 کیلو ولت ماهشهر 400 به جراحی 3 را از شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر تحویل گرفته و آن را تکمیل و به بهره برداری رسانده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: این خط 25 کیلومتر مدار داشته و ارزش سرمایه گذاری پروژه بالغ بر 187 میلیارد ریال بوده است.
وی تقویت زیرساخت های برق ماهشهر و تغذیه برق شهرک بعثت و جراحی در این شهرستان را از مهم ترین اهداف برقداری این خط عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 159 کیلومتر مدار به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان همچنین خبر از واگذاری پست و خط بعثت ماهشهر به این شرکت داده و افزود: با توافقات فی مابین وزارت نیرو و نفت پست و خط مذکور تحویل این شرکت شده است.
دشت بزرگ تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود پست و خط بعثت در تابستان 1400 با سرمایه گذاری 90 میلیارد ریالی به بهره برداری برسد و 100 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق خوزستان اضافه شود.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات